Halaman

Sunday, September 25, 2011

Suria Di Cordoba





Salah satu drama bersiri kesukaan aku, Suria Di Cordoba.

Aku suka tengok lakonan Sari Yanti dalam drama ni. Mimik muka dia sentiasa comel walaupun ketika marah ke , sakit hati ke , dan tatkala dia tersenyum merupakan saat wajahnya yang paling comel sekali.




Dalam drama ini diceritakan bahawa Suria (Sari Yanti) merupakan keturunan Tariq ibn Ziyad iaitu pahlawan Islam yang menakluk bumi Andalusia. Tatkala drama ini menyangkan suasana Madrid , Spain, hati aku terasa seperti hendak ke sana. Bilalah agaknya tapak kaki aku akan dijejakkan ke sana.

Apa-apa pun, aku sarankan korang tontonlah drama Suria Di cordoba ini. Aku bagi 5 bintang sebab feveret aku Sari Yanti berlakon dala drama tu. Hehehe..

No comments:

Kawan.Teman.Sahabat

Kawan.Teman.Sahabat